Trött...


Idag ville Vincent gå upp en halvtimme tidigare än vanligt och det känns direkt. Fy vad trött jag är! Dessutom finns det ingenting ätbart hemma, kylskåpet är tomt... Men någonting ska man väl lyckas skrapa ihop. Det blir en riktigt soffdag idag för mig då min foglossning inte riktigt vill ge med sig. Fy vad tråkigt det är att ha ont. Imorgon ska vi ha lite roligare dock då får vi besök av gudmor Josefin, får se vad vi ska hitta på bara. Sedan på fredag få vi besök igen av min kompis Elin och på kvällen kanske det blir bio för min och Jespers del. Mysigt! Nu ska jag passa på att vila mitt bäcken en stund innan Vincent vaknar och vill bli buren. Han har verkligen kommit in i en mamma-period just nu. Ska kramas och bli buren och vill sitta i knät och plocka. Sedan om han leker så vill han att jag ska titta på :). Jag njuter av allt kramkalas och att han vill vara i knät för det är man ju verkligen inte bortskämd med. Mammas goskille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0