Sjukstuga

För min del alltså. I måndags hade jag migrän sedan försvann den för att bytas ut mot magont,yrsel och kräkningar Mindre roligt med andra ord. Idag känner jag mig dock piggare har lite lätt yrsel och huvudvärk men inget illamående och jag kan äta igen.

Så nu hoppas vi allt är över och att resten av veckan är sjukfritt. Har ju börjat köra spinning igen och skulle kört i måndags men fick sjuta upp det. Så hoppas jag kan köra imorgon eller på fredag. Vill köra en gång i veckan till en början och förhoppningsvis kunna köra 2-3 ggr snart. Promenader ska det också bli fler av. Vincent börjar ju dagis snart och då tänkte jag gå en runda i samband med morgonlämning på en halvtimme-timme. Skönt att komma igång igen. Har haft ett sjukt sug efter att jogga typ möllerundan men tydligen ska man vänta 6 mån efter förlossning och att springa i december känns ju lagom kul. Men kanske våren 2011.

På tal om annat så är Viggo är världens mysigaste unge. Ha bara ler och ler och jollrar och är allmänt underbar. Måltiderna tar 2 min sedan somnar han utan att behöva läggas. Love him! <3


Gladis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0