Sömn


Nu sover de små samtidigt. Inte ofta det händer kan jag lova. Jag och Vincent har precis ätit lunch och lille Viggo låg i babysittern och tittade på. Vincent däckade ihop här nyss och ville ha välling på lunchen. Vällingen äter han i sängen sedan kastar han ut flaskan och somnar.

Idag gick vi upp 09.15 så mamma tackar för sovmorgonen. Vincent brukar vakna mellan 06.30-07.30 och Viggo kan sova hur länge som helst. Viggo är en riktig drömbebis somnar 23.00 för natten sover till 5 eller 6 och får tutte sedan somnar han om och sover till 9-10. Vi har haft tur med både Vincent oich Viggo att de alltid har sovit bra på nätterna. Det är ju så himla viktigt att få sova själv som mamma och pappa. Speciellt nu när jag har båda barnen hemma själv så är det guldvärt att få sova hela natten.

Nu ska jag packa lite inför morgondagens resa och sedan tänker jag skära upp lite vattenmelon, gott!


Nöjd och glad bebis!

Kommentarer
Postat av: Jesper

Så roligt att våra små killar är så glada :)



Ska bli kul att träffa er igen, har varit lite tomt här senaste dagarna!



2010-07-23 @ 13:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0