Svettigt


Vi har tankat familj och vänner de senaste dagarna.
Grillkväll hos mapa. Där har vi badat och ätit gott tillsammans med min faster och hennes familj samt farmor.
Vincents kusin Pontus har haft sitt namnkalas i söndags. Jättetrevligt och god fika. Det visade sig att en av Pontus presenter från oss (limegrön/vitrandig piké från POP) hade han på sig på kalaset. Haha jag och Elin (hans mamma) tycker uppenbarligen likadant i fina kläder på Pontus :)

Igår körde jag ett spinningpass. Första träningen efter förlossningen och det kändes superbra. Ska köpa nya skor bara så jag slipper få ont i min ena fot. Men sedan är det bara att köra på.

Imorgon åker jag, Vincent, Viggo och mamma till landet där mormor väntar. På fredag kommer Jesper och pappa ner. Ska bli så mysigt och kul. Vincent ska få bada i sjö för första gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0