Tappad

Ja blogglusten är helt borttappad. Hoppas jag hittar den snart igen.

Vi har det bra här hemma och veckan som gått gick mycket bättre än jag förväntat mig. Även och det har blivit en hel del tårar av ren frustration då man inser att man ibland behöver ett par extra armar. Men Jag har ändå en helt annan ork än då jag var gravid så det är kul. Viggo hänger bara med och är den mst harmoniska lilla bebis du kan tänka dig. Nu vill han ha mer och mer uppmärksamhet och ler så fort han ser sin mamma. Så vi leker och busar hela dagarna :)
Nu denna vecka har mamma, pappa och faster Malin semester så nu finns det många vi kan träffa på dagarna. Jag och mamma var och shoppade i Farsta igår medan pappa passade Vincent. Jätteskönt att få gå och handla i lugn och ro :). Vincent hade haft det jättebra med morfar och de hade hälsat på grannhundarna som Vincent tycker är superkul. Vi var hos mapa hela helgen förövrigt och badade det var ju såå varmt. Jäkligt lyxigt med pool måste jag säga!

Idag ska jag och Viggo till BVC för att väga och mäta honom. Han har blivit en riktig liten tjockis :D
Blir spännande att se vad han väger idag.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hej!



Jag är frilansjournalist och jobbar bl.a med Babyvärlden.se. Skulle du kunna kontakta mig på: [email protected] ?



Mvh

Stefan Bergmark

2010-07-13 @ 12:05:55
URL: http://www.babyvarlden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0