Äventyr

Igår var vi på 50-års fest. Det var en bit att åka men vi hade mycket trevligt och Vincent kunde springa ute så det var helt klart värt det! Vincent hittade både kompisar och bilar så han var så glad och nöjd. Dessutom fanns det små vovvar på festen så gissa om han var lycklig?! Tyvärr tog kamerabatterierna slut så det finns inte alls så många bilder som jag velat...


Tröttnos påväg



Rynka ögonbrynen är min grej


Kompis + bil = Happy!


Här brukar jag också sitta ofta. Då myser jag med Malins fina hår och drar i det!


Snurrar på bilens hjul = Fokus

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja testa det, det är faktiskt riktigt jäkla bra!



Vilka söta pojkar du har, jag brast ut i skratt när jag såg Viggos min. Han har ju värsta modellooken, lite Zoolanders Blue Steel om du vet vilken jag menar :)

2010-06-23 @ 21:47:57
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0