Hoppsan...


Måndag idag och vi njuter av att vara tillsammans alla fyra. Idag har Vincent vaknat tidigt med pappa medan jag och Viggo sov länge :) lyxigt! Vincent har ätit sin älskade falukorv till lunch medan mamma och pappa åt brie/salami baguette. Jag har längtat till att få äta brie igen det är såå gott! Sedan har vi plockat lite här hemma och dammsugit av det värsta. Bvc sköterskan kom på besök idag för att väga vår älskling och gå igenom en del information. Och visst äter han mycket Viggo men jag hade aldrig trott att han gått upp 310 gram på 2 dagar (!!!). Sköterskan var mycket nöjd med det resultatet iaf och det är ju vi med såklart. Då vet vi att han får i sig tillräckligt och att amningen funkar. Han vägde 3575 g när han föddes och på efterkontrollen i lördags hade han gått ner till 3450 och så upp nu till 3760. Snacka om matvrak! :)

Nu kom mina två älsklingar hem efter en lekstund i parken så nu är det dags för mellanmål!


Vincent har roligt i parken!


Medan lillbrollan sover...

Kommentarer
Postat av: Linda

åå vilka underbara och söta barn ni har<3

Vad mysigt:)

Hoppas ni har det bra! Ta hand om er! Kramar

2010-06-12 @ 08:08:37
URL: http://lindalewander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0