Mycket på gång...


Vi njuter av Jespers ledighet och bara tar dagen som den kommer. Superhärligt är det! På måndag börjar han jobba igen dock och jag är ensam med två barn. Eller ensam och ensam jag har ju vänner och familj som hjälper mig :). Så det ska nog gå bra det här. Inskolningen sker i slutet av augusti och början av september sedan går vår stora (men ändå lilla) kille på dagis. Hur länge och om han kommer gå alla dagar i veckan återstår att se.

Nu i veckan började Vincent med ett beteende vi bara väntat på... Trots! Jäklar vad han är sur och gnällig och arg och frustrerad. Detta blandar han med bus, skratt, fnitter och kramar. Mycket som händer i hans lilla kropp med andra ord. Trotsen är kul ibland men också väldigt jobbig. Känns inte så kul att det började lagom till att Jesper börjar jobba så jag får ta fighterna själv. Så nästa vecka blir väldigt spännande... :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hej:) Härligt ni verkar ha haft det tillsammans;)

Nu har jag äntligen semester;) ska bli underbart skönt!!

Men vi kanske skulle kunna träffas på måndag?? ;)

Om du vill såklart;)



Ta hand om er, och ha en bra dag! Kram på er

2010-07-01 @ 10:28:57
URL: http://lindalewander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0