Om vår Viggo


Hungrig liten son vi fått. Äter och äter och äter. Idag kom produktionen verkligen igång och brösten är supertunga och sprängfyllda. Skönt att han äter hela tiden iofs, så det onda släpper. Mellan alla måltider så sover han förstås och bajsar. Han är så lugn och lätt att ha o göra med. Och så doftar han helt fantastiskt gott, åhh vad jag bara kan ligga och lukta på honom. Finns ingen bättre doft än nyfödd bebis!

Vincent har pussat och klappat fint på sin lillebror men är inte så intresserad i övrigt. Han har pekat och sagt "bebi" men puttar undan honom om man säger "kom Vincent och titta". Så ingen reaktion har vi sett än, men det kanske kommer. Ingen 3-dagarsblues har jag fått. Än i varje fall. Känner mig bara så lycklig och glad över min fina familj. Att vi är friska och mår bra allihop. Att Vincent är så snäll mot sin lillebror och att lilebror äter och är nöjd.


Helt färsk :)


Viggo


Du är underbar, vi älskar dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0