Födelsedag


Här vaknade vi strax innan 7. Inatt har vi haft en mammig liten son mellan oss. Han ville gärna ligga så inborrad han kunde i min armhåla ;). Vincent fick välling och somnade om i sin egen säng. Vi somnade om till 8.30. Skönt att få ligga ensam i sängen en stund utan att bli sparkad på.
Idag fyller vår älskade Jesper 21 år :D! Han fick öppna paket från oss imorse och där i fanns det ett par svarta chinos samt en ljusgrå Fred Perry tröja. Jesper blev jätteglad! Jag har köpt "lyxfrukost" men vi hann inte äta den idag utan det får bli imorgon. Skönt att kunna äta frukost länge och inte behöva stressa.
Senare idag ska vi äta middag hos Jespers föräldrar. Han har beställt och de fixar, schyst deal ;)!

Annars så ska jag försöka få bort min urinvägsinfektion som slog till idag :(. Har haft det allt för många gånger och känenr så väl igen känslan så det känns fruktansvärt onödigt att behöva lämna urin på odling, suck. Men men har en del receptfria och milda mediciner hemma som brukar lindra. Får passa på att vila lite också när Vincent sover middag.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Krya på dig!

2010-03-27 @ 18:06:18
URL: http://taxingefamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0