Frukostmys!


Macka, juice och yoghurt blev frukosten för mig och Vincent idag. Vincent flörtade och var på sitt allra soligaste humör tills att yoghurten tog slut. Jäklar vad arg han blev då! Temperament har han den ungen... I varje fall accepterade han detta till slut och så blev vi glada igen.
I morse ville han först komma upp vid 05.30 men det vägrade jag. 5 min senare hade han somnat om och vi sov till 8 istället. Mer lagom tid ;)
Idag skulle jag så gärna vilja gå på en promenad men jag vet ju hur det blev då vi gick i söndags så jag måste tyvärr hoppa över solpromenad :(. Är lite rädd att foglossningen ska finnas kvar även då lillebror är ute. Med Vincent försvann foglossningen så fort han var ute. Denna gång har jag haft mycket värre och under längre tid. Så det gäller att lyssna på kroppen och inte tvinga bara för att man vill. Men det är jättetråkigt. Sådär, dagens gnäll avklarat :)!

Nu luktar det skunk här och jag misstänker en viss liten herres blöja, dags att byta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0