Helg och viktiga besked

Helgen gick alldeles för fort som vanligt... Kände mig inte alls redo att gå upp 7 i morse med en liten piggelin. Nu har jag knappt vaknat till liv efter frukost och Vincent sover (för tidigt men han var så trött). Kanske ska gå o sova en stund jag med, vi får se.

Lördag var vi hos svärföräldrarna och fikade. Vincents fastrar var också där och lille Pontus såklart. Vincent tycker dock inte att Pontus är så intressant utan ser mest honom som en napphållare. För Pontus napp vill han gärna ha och rycker den ur hans mun när han får chansen. Däremor är han väldigt försiktig och klappar fint de gånger han velat peta lite :)

I går var vi tvugna att storhandla. Allt var slut hemma. Så Vincent fick vara en stund hos sin mormor och morfar medan jag och Jesper kunde handla i lugn och ro och packa upp allt hemma innan vi hämtade vår lilla guldklimp igen.

Idag ska vi få viktiga besked om framtiden, jag håller tummar och tår. Så får vi se om nästa inlägg blir sorgset eller glatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0