Hemma nu!


Hela fredagen har vi varit borta. I morse vid 9 ringde Jepser och ville vi skulle äta lunch med honom i s-tälje. Så vi åkte dit jag och Vincent. Han var supertrött länge men ville absolut inte sova. Tillslut fick jag honom att sova medan vi åt lunch. Det blev kina-restaurang med Jobabrkompis Patrik hans Monika och deras lilla Izabella. Fy s**** vad himla gott det var. Länge sedan jag åt sådan mat. Jag åt iofs bara ris med soja och friterade räkor haha det nyttigaste ;). Men riktigt gott var det! Sedan gick jag och Vincent iväg och shoppade lite på stan och väntade på att Jesper skulle sluta. På hemvägen stannade vi på babyland och skulle kolla in bilbarnstol då visade det sig att de hade rabatt just nu så vi slog till. Eftersom det inte känns så bra att köpa extra saker att kånka på nu innan flytt så ställde vi stolen hos kära svärmor och svärfar. Hela deras övervåning är som en babystore då både våra och Jespers systers babygrejer förvaras där :). 
Vi blev kvar där på middag och medan vår skatt sov så lånade vi lille Pontus och gosade. Man glömmer att de är så små och inte kan hålla huvudet riktigt stadigt. Känner mig som en nybörjare :). Fast mysigt är det och han är så himla go!

Imorgon är det dags. Det ska bli så kul att få se lille Viggo igen. Man glömmer honom lite han bara ligger där och gör inte så mycket väsen av sig inne i magen ;). Hoppas på fina bilder! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0