Mammagris


Var min son hela kvällen igår. I fredags var vi uppe hos sväris och firade Jesper med middag. Vincent var så trött där på kvällen så vi bestämde att han skulle få sova kvar och vara hos dem en stund på lördagen så jag och Jesper kunde flyttpacka. Han hade sovit jättebra och varit en go kille hela dagen. Han kom hem trött (fast han precis sovit) och mammig. Sprang runt och hade sig i några timmar innan det var dags att sova för natten. Jo tjena! Det gick jättebra att vara i sängen om jag satt där men så fort jag gick ut så började vrålet. Det var inget att göra, tväta bort smink snabbt och lägga mig med Vincent i vår säng. Fick ligga och sjunga en stund innan guldklimpen äntligen somnade. Känner mig rätt mör i kroppen idag för då Vincent somnat så ville lillebror vara vaken en stund och då är det bara vänta ut honom också ;)
Men men allt går. Jesper tog Vincent imorse och nu är de påväg till en golfbutik så jag njuter lugnet och ensamheten hemma en stund :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0