Min stora kärlek! ♥


Vincent sover och sover... Nu har han snart sovit i 2 timmar. Han är verkligen jättetrött efter varje helg. Det är väl rutinändringar och att vi träffat folk kanske. I morse vaknade han halv åtta och efter frukost samt dusch så somnade han helt utmattad vid nio. Gullungen! Det är inte lätt att vara liten alltid... :)

Vi har haft besök av moffa och Vincent blev så glad när han fick se morfar. Han är verkligen överförtjust i sin morfar! Sedan hade vi också besök av Emelie och Vincent vart glad att hon kom också även om det var första gången han såg henne. Men han gillar besök och människor min lillkille. Social är bara förnamnet, han sätter sig i knät hos vem som helst.

Pappa Jesper fyller år på fredag så det blev lite bråttom att finna något att ge min blivande man, ja någon gång ska vi väl gifta oss ;)
Tillslut fann jag det jag sökte och det känns som en helrätt present. Hoppas han blir glad. Födelsedagsmiddag blir det såklart på fredag hemma hos sväris. Sedan är det tänkt att det ska bli någon födelsedagsfika för honom också men vi skjuter lite på det och tar det i nya lägenheten när vi fått iordning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0