Moln och snö = Innedag!


Igår hade jag planerat att bara vara hemma och vila mitt bäcken men Vincent ville inte sova länge så vi gick ut en tur i det fina vädret. Somnade gjorde han inte men skönt var det ändå. Gick upp till sväris och tänkte sitta en stund i solen, jo tjena. Det blåste kallt om öronen så vi gick in istället och lekte där. Vincents faster och Pontus kom också dit och sedan började stora trotsdagen. Tror aldrig han varit så testande förut. Allt som jag redan sagt nej till 20 gånger skulle det pillas på. Höll på att bli tokig! Känns lugnande att veta att när barn gör sådär så är det ett tecken på kärlek och det hör ju till att han testar mig men det är sjukt vilken skillnad det är när någon annan säger till :/.

Jesper kom dit efter jobbet och vi åt middag där sedan gick vi hem i mörkret med en mycket trött liten kille. Han sov dock oroligt inatt så han fick ligga mellan oss o då gosade han in sig hos pappa direkt och somnade. Gullungen! Han sover nästan aldrig hos oss, inte sedan han var 6 mån och fick eget rum. Så det är väldigt mysigt :).

Nu har vi ätit frukost och myst lite. Vincent leker på sitt rum och jag hör hur han välter en massa saker. Han har pippi på att vända på allt, speciellt om det finns hjul. Så sin bil och gåvagnen ligger alltid omkullvälta. Ska starta min dagliga bloggrunda nu när Vincent leker så fint.

Countdown - 3 dagar kvar till 3D UL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0