Positive thinking

Igår gick jag två sköna promenader i det fina vädret. Det får jag betala för idag, tyvärr. UVI och foglossning. Kom inte ur sängen igårkväll och imorse. Fortfarande kan jag knappt röra mig och det suger :(.
Försöker se framåt istället och tänka positivt. Kollade almanackan nyss och såg att varje helg framöver händer det något kul att se fram emot.

20 mars - 3D UL
27, 28 mars - Sista packning innan flytt
1 april - Flytt
3 april - Påskafton
5 april - Fira påsk med mapa
11 april - Rep. profylaxkurs
17 april -  Wallmans med Jesper
(Helgen efter är den enda tomma hittills innan valborg)
1 maj - Valborg

Går in i vecka 38 runt valborg och då kan ju faktiskt bebis dyka upp närsom. Tror dock han tittar ut den 26:e. Så hela maj nästan ska jag bara längta och boa. Tvätta bebiskläder och packa BB-väskan :)

Kommentarer
Postat av: Linda

åå spännande, snart flyttar ni hit:)

Ska bli spännande och roligt att ses på riktigt!

Och kanske gå promenader (när lillebror är ute;)... ?!

Hoppas du har det bra, nu ska jag snart gå till jobbet!

För nu den senaste veckan har jag börjat gå till jobbet varje dag!! :)

Ta hand om dig!! Kramar

2010-03-17 @ 07:30:11
URL: http://lindalewander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0