TGIF


Klockan är snart 16 och Jesper kliver in genom dörren vilken sekund som helst. Vilken fantastisk fredag! Sol och glad unge, kan inte bli bättre. Vincent tyckte vi skulle gå upp 06.46 idag, ingen happy mama då inte. Fast han kom nog på att det var liiite tidigt för honom med för bara en timme senare gnuggade han ögonen. Klockan 9 somnade vi om båda två och sov till 11.30, underbart skönt! Så denna fredag blev bra ändå tillslut med lite mer sömn i kroppen.

Kan inte komma på något att äta till middag idag är så sugen på att grilla haha men det kanske är lite för tidigt. Dessutom äger vi ju ingen grill själva... Men något gott måste man äta på en fredag det är lyxdagen #1 här hemma. Ska kika runt och låta mig inspireras lite :)

Vincent däckade här för 5 min sen och sover väl någon timme så jag ska passa på att se ett avsnitt av "solsidan" som jag missade förra fredagen.

Trevlig helg!

Countdown - 8 dagar kvar till 3D UL

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Fredagar är härliga! Det är nåt speciellt med dom. :) Men idag är det Lördag, och det är kanonväder ute. :D

2010-03-13 @ 09:52:58
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0