Today


Gårdagen började lungt. Såg det fina vädret och var glad att vi snart skulle ut. Träffade Vincents faster Elin och kusin Pontus. Vi gick upp till svärisarna och fikade lite. Jättemysigt! Helt plötsligt var klockan 16.30 och vi blev kvar där på middag. Tidigare under dagen så höll jag Pontus en stund och oj vad Vincent tittade på mig då. Han var nog ganska svartis för direkt skulle han upp i min famn och stod neranför o slog mig på låren. Jätteivrig att komma upp till mig med andra ord. Trodde inte han skulle reagera så "mammigt" faktiskt. Men att mamma har en bebis i famnen kommer han ju snart få lära sig ändå... Det ska väl gå bra tids nog ;)



Idag är ingen jättebra dag. Har tandvärk och huvudvärk. Tandvärken beror på min dumma visdomstand som aldrig vill titta ut helt :(
Det är såå fint ute. Solen skiner och himlen är blå, love it! Vincent ska snart sova och jag måste trolla fram någon lunch.
Trevlig onsdag!


Kommentarer
Postat av: Moffa

Jag tyckte jag kände igen låten du la in från John Mayers:-) den är bra. Du känner förmodligen redan till att orginalet är gjort av Tom Petty, men jag tycker nog orginalet är lite bättre, såklart. http://www.youtube.com/watch?v=1lWJXDG2i0A

Pussa på Morfars älskling. Tjingeling

2010-03-03 @ 11:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0