Torsdagstankar...


Har precis ätit upp mitt naturgodis. Nötter och frukt är inte helt fel ibland! Vincent sover en andra sväng då det blev lite konstigt för honom idag. Vi var hos barnmorskan (känns som jag är där jämt!) idag nämligen. Onni var med och passade lillhjärtat så jag kan koncentrera mig på min inneboende en liten stund ;). Vi är glada att vi har Onni som hjälper till så det här med att vara mammaledig och samtidigt springa på grav.kontroller faktiskt fungerar. Allt gick bra hos barnmorskan. Magen växer som den ska och alla värden är tipptopp. Om 2 veckor är det dags igen...

Onni följde med hem och hjälpte mig upp med en matkasse och jag bjöd på lunch och fika. Vincent vaknade lagom till att vi fikat klart och busade en stund innan mormor gick hem.

Jesper är just nu påväg hem från jobbet och jag ska försöka vila bort min migrän som bestämde sig för att dyka upp nu på eftermiddagen.
Nu har vi haft sol hela veckan. Det är fantastiskt och jag känner mig glad och upprymd inför vår, flytt pch påsk, härligt!

Countdown - 9 dagar kvar till 3D UL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0