Ljusblå...


Sitter och surfar runt på massa fina sidor med barngrejer. Såå fina saker det finns! Ju fort vi vet säkert att det är en lillebror då ska jag direkt klicka hem ett påslakanset från gripsholm i ljusblått. Hans namn ska även broderas på tyget, kommer bli superfint! Sedan från en utländsk sida ska jag beställa en musikmobil från babyfehn i ljusblått samt en ny skötbädd. Jag skiter i genus och bla bla gällande detta. Vill ha ljusblått till en pojke och ljusrosa till en tjej när det gäller de här sakerna iaf. Är ju ganska säker på att det är en pojke men efter den 20:e då vi fått se vår skrutt igen så lär vi veta kön helt säkert. Längtar...


Kommentarer
Postat av: Malin

Min Linn har samma mobil, den är superfin! Beställde hennes från tyskland, kom hem på typ 2-3 dagar, värd varenda öre så köpköp! :)

2010-03-04 @ 17:15:12
URL: http://malinreden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0