Världens bästa


Mamma och pappa har jag. De är helt enkelt underbara och jag älskar att vara hos dem i huset!
Vi var där igår jag och pappa gick en promenad och Vincent sov i vagnen. Sedan åt vi tacos och hade det mysigt. Pappa hade köpt kladdkaka och den var himmelsk :). Nu känns det verkligen att det börjar bli vår det finns liksom vår i luften och jag älskar det. Idag är en riktig tråkdag däremot. Vi har plockat ner allt hemma och det finns inget att göra. Men det är ju bara idag och två dagar till sedan flyttar vi ju så det är bara att stå ut.

Vincent hade en mammig natt igen dock inte i samma utsträckning som natten till söndag. Men ligga i vår säng det skulle han. Jag undrar om det är fler tänder på gång och att han därför sover så oroligt eller kanske känner han på sig att vi ska flytta alltså att allt inte är som vanligt. Han sov i varje fall från 7-10 imorse i sin egen säng och somnade nyss igen. Han brukar vara riktigt trött på måndagar efter alla helgens intryck. Just nu sitter jag och gör klipp på tradera till lillbebisen. Han har fått två filtar en ljusblå och en grå/vit samt en dregellapp som var jättefin. Totalt har jag fått betala 120 kr för allt och då är dessa inte ens använda. Känns helt okej tycker jag :D

Känns skönt att ha kickat igång flyttveckan! Vi längtar...

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hej!

Jag har oxå iphpone 3g;)

Åå vilken spännande vecka!

Ni får vara ute och ha det härligt tills ni flyttat hit och packat upp alla saker igen;)

Blött ute jag vet, men med lite regnkläder går allt;)

Det är ganska mysigt och skönt ute ändå..

Tänk om man kunde känns som du gör.. :S



Ha en bra kväll! Vi hörs!

Ha en underbar tisdag!

Ta hand om dig!

Kramar

2010-03-29 @ 20:14:39
URL: http://lindalewander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0