Vecka 31


Ja det är ett tag kvar men jag vet från tidigare att efter vecka 30 går det fort. Från att ha räknat uppåt räknar man nu ner 10 veckor. Det börjar nästan kännas lite läskigt... Tänk att vi ska få ett barn till. Men samtidigt längtar vi som tokar efter den lille. Mycket frågor dyker upp nu och vi undrar såklart hur kommer Vincent reagera? Hur blir livet med två barn?
Får frågan ofta nu om jag börjar bli less än. Men det är jag faktiskt inte. Än. Vi har ju så mycket annat att tänka på just nu men jag tror att då fort vi fått ordning efter flytten så kommer den sista månaden att kännas lång. Då kommer vi nog bara gå och längta. Däremot så är det inte alls som första graviditeten. Nu ligger all fokus på Vincent och alla framsteg han gör varje dag. Det ska bli så kul med vår och sommar för hans del. Att få springa ute måste vara stort!

Om 6 dagar får vi en sneakpeak på lillebror i varje fall fast då längtar vi säkert ännu mer ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0