2 dagar +

Nu måste jag ju nästan uppdatera eller bara skriva en rad varje dag så ingen felaktigt tror att vi är på BB och snusar bebis :).
Haha Jesper är nog mest ivrig denna gång, gud så han önskar att jag kunde tvinga fram lite värkar. Ringer stup i kvarten och undrar "känner du något?". Han är för söt.
Mamma är också bland de mest nyfikna och uppdaterar sig ofta om status. Skillnaden är ju att det är lättare att förklara hur det känns för mamma för hon har ju "been there done that" liksom :)

Idag känner jag ju faktiskt en hel del men det vågar man knappt skriva för då stannar det väl av som vanligt. Men då tänker jag att bloggen faktiskt mest är till för mig själv och jag vill kunna gå tillbaka och läsa om hur jag kände de där dagarna innan förlossning så jag skriver ändå. Vaknade med "ryggvärk" och "mensvärk" som inte har försvunnit. Än. Har duschat och legat med vetekudden på. Det blir ju iofs inte värre heller så vi får väl se. Vincents farfar erbjöd sig att ta Vincent åt mig nu i morse så jag kunde få sova och vila idag och det var väldigt snällt. Igår ville han så gärna gå ut lillis men jag har verkligen ingen ork och alldeles för ont för att springa efter honom så han fick nöja sig med balkongen. Idag skulle han iaf få vara ute och leka i regnet, tror han kommer ha det super.

Nej ska man ta och sova en stund nu tror jag...

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ååå snart kommer Viggo hihi :) Ni får Mmsa en bild från bb sen :D

Kram på er

2010-05-25 @ 10:22:15
Postat av: Linda

förstår att ni båda lite är i väntans tider och hoppas det sätter igång snart;) Håller alla tummarna!

Ta hand om er! Kramar

2010-05-26 @ 07:27:07
URL: http://lindalewander.blogg.se/
Postat av: Emelie

Håll humöret uppe! Snart är han ju faktiskt ute, under tiden du väntar kan du ta och se lite filmer eller serier på http://www.tvshack.net för att fördriva tiden när Vincent sköter sig själv eller sover :)

SNART har du ont och får vara med om det där som är så jävla häftigt :)

2010-05-26 @ 18:52:54
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0