Måndag morgon


Nej ingen bebis inatt heller men kanske under dagen..? Längtar så mycket tills vi får träffa honom och lära känna vår nya familjemedlem <3

Sitter och äter frukost just nu, jättegott bröd som Jesper bakade igår. Hemma hos oss är det Jesper som står för bull och brödbak. Eller egentligen allt slags bakande. Jag är nämligen ganska ointresserad av det och han är så duktig på det vilket är helt perfekt tycker jag och hembakat bröd är ju aldrig fel ;).

Lilla V sover fortfarande och kommer snart vakna jätteglad. Han har sovit hela långa natten från 20 igår och då brukar han alltid vakna helt lycklig och glad. Längtar tills jag får krama och pussa på honom min stora kärlek.
Fantastiskt att man kan älska så högt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0