Nope ingen bebbe...


Viggo är envis och vill inte komma ut. Han ligger säkert och myser därinne i magen...
Igår var jag helt säker på attd et skulle dra igång, kände igen värkarna allt för väl men de stannade av framåt kvällen och under natten hade jag inte en enda. Iofs var det rätt skönt så jag fick sova ut ordentligt men ändå. Så idag har jag storstädat och hoppas att det kanske får förlossningen att starta.
Lilla V har sovit hos sin farmor och farfar. Han hade pekat på sängen igår när han ville lägga sig och sovit som en liten prins hela natten. Upp och åt frukost med sin farmor och somnade om mellan 8-10 med sin farfar. Han sköter sig med andra ord ;). Men oj vad jag saknar honom. Lilla lilla älskling! Inte lätt att förklara att mamma har ont och inte kan springa efter honom :(. Som tur är har han det ju väldigt bra och faster Elin är också där med Pontus och leker med honom så han har det nog roligare ute i lekpark och på deras tomt än inne i lägenheten här. Nu är det helg och Jesper är hemma så det underlättar väldigt mycket.

2 dagar kvar till BF...


Kommentarer
Postat av: Fanne

Fannes lilla älskling du är helt fantastisk

vilka underbara anteckningar om ditt liv som mamma jag väntar som en av många på lille Viggo

Du är en ängel en helt fantastisk ängel och lillprinsen Vincent har det jättebra med farmor och farfar. Som ni vet finns jag här och hjälper gärna till Lilla Älskling älskar dig så.

2010-05-22 @ 09:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0