Sol!

Vi har tvättat och sovit och haft en riktigt mysdag idag. Efter lunch gick vi ut till parken en stund och Vincent lekte läänge i sandlådan och sedan ville han inte släppa spaden. Inte ens när han skulle gunga eller åka kana. Spaden skulle med hela tiden. Lille tokisen!

Tyvärr är ju en av biverkningarna när man är höggravid (förutom omöjligheten att jaga litet busigt barn) är kisseriet. Fy sjutton vad jag måste kissa hela tiden. Blir galen på det snart. Så stackars Vincent fick inte vara ute jättelänge men ungefär en timme. Sedan gick vi hem och åt mellis och han fick leka på balkongen vilket enligt honom är nästan lika bra som att vara ute. Han sken upp som en sol så jag gissar at jag är förlåten för den korta parkstunden :)

Nu går han runt och pratar hela tiden. Inte en sekund är han tyst. Sedan att jag inte förstår hälften av vad han säger är en annan femma ;)

Dags att börja tänka på vad det ska bli för middag...

Kommentarer
Postat av: Jesper

Ok, när/om jag får fast köper vi en fet jävla elgrill. Det får vara min belöning till mig själv, vissa köper en ny bil, jag köper en grill.



Då slipper du fundera så mkt på vad vi ska äta... Bara ut och grilla.

2010-05-11 @ 16:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0