Tupplur...


Både jag och Vincent sov middag från 10.30-14.00 :O. Skönt var det men herregud, hela dagen. Vi behövde nog det idag. Jesper fick spela sitt älskade tv-spel i lugn och ro iaf :).
Nu är mina älsklingar iväg och handlar och sedan ska vi äta god kycklingmiddag.

Ringde min barnmorska idag och berättade att det inte kommit någon bebis och typ vad händer nu? Hon bokade in mig på ett tillväxtultraljud imorgon klockan 9. Då kollar de hur bebisen mår, om det finns tillräckligt med fostervatten och så brukar de göra en viktuppskattning av bebisen. Så det ska bli riktigt spännande. På fredag ska jag till barnmorskan för en koll och då få tid för igångsättning om inte han har bestämt sig för att komma ut innan förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0