Bättre och bättre...

Nu är jag gräsänkling i två dagar. Jesper åkte iväg på seminarium med jobbet imorse så idag har vi fått klara oss själva :)
Det har gått jättebra! Tog en prommis med min svägerska o lillkusinen till Salem och sedan åkte jag ner till tumba o fixade ögonbrynen sen åkte jag hem igen med sällskap och hämtade V från dagis.
Vi käkade hos svärisarna och jag fick barnvaktshjälp så jag kunde handla lite (hade varken smör eller mjölk hemma...). Vi åkte hem efter ett tag och jag la Vincent 21.10 och guess whaat?! Han har inte komit upp ur sängen en endaste gång. Jippie! Så jag njuter lugnet (Viggo sover också) och har sett både DH och nu cougar town.
Ska ta o krypa ner bredvid Viggo efter programmet är klart.

Godnatt alla rara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0