Love ♥

I torsdags kom de hem mina älsklingar. Som jag längtat! De hade haft det jättebra tillsammans. Badat och ätit gott o softat. Mycket välbehövligt för min man som inte är den bästa på att koppla av om man säger så. Han ska gärna försöka hinna med så mycket som möjligt på kort tid och det är inte alltid bra. Så denna resa var bra för honom :)

Jag och Viggo har lämnat Vince på dagis och nu somnade lillV precis. Jag ska ta några minuter och bara andas. Det är mycket just nu i tankar och saker som ska göras. Nu är det dags att börja söka jobb (skriva CV och personligt brev) samt fixa Viggos namnkalas och träna. Men det ska nog hinnas med tror jag, till helgen iaf.

Körde spinning igår men det var ingen höjdare. Jäkla nageltrång och tråkigt pass så jag tänkte att jag ska gå på danspasset istället och se hur det är. Då slipper jag ju iaf min nageltrång... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0