Oj oj oj


Så säger Vincent ofta här hemma. Han låter som en gammal gubbe som reser sig från fåtöljen. Oj:et används flitigt efter att ha "tappat" glaset eller tallriken på golvet. Haha gullunge!

Försöker hitta på något till middag ikväll. Just nu lutar det åt att min älskling får bestämma någon utemat typ greken eller något. Lyxa till det sådär en helt vanlig torsdag :)

Vincent ska sova hos son farmor imorgon och jag o Jesper måste ta tag i mitt CV, sälja massa grejer på Tradera och skriva klart texten om Viggo som ska läsas upp på namnfesten. Jag ska scrappa klart fotot på Viggo som ska ges till hans faddrar och hitta på någon present... Mycket att göra med andra ord men det är bara kul.

Viggo ligger här bredvid och leker, min lilla sötnos. Han är otroligt bortskämd med pussar, speciellt från sin storebror. Oj vad Vincent ska pussas o kramas och så säger han alltid åhh Giggo med sin lenaste stämma.
Syskonkärlek


Vincent Spanien






Denna bild är för härlig




Kommentarer
Postat av: Maria

Visst är det underbart att se syskonkärleken =) När Theo blir ledsen här hemma kommer Hampus springande med napp och en nalle för att trösta medans han lugnt säger "eeeoo" =)

2010-10-28 @ 16:13:43
URL: http://mariaj85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0