För fem år sedan...

För fem år sedan förändrades mitt liv totalt! Något fruktansvärt hände och det får jag leva med för resten av mitt liv. Jesper och jag har gått igenom allt tillsammans och blivit mer sammansvetsade och starkare efter den händelsen. Vi har kommit så långt och fått två underbara barn ihop. För fem år sedan hade jag precis börjat gymnasiet. Helt sjukt vad tiden går och hur mycket som har hänt under tiden. Det är svårt att säga hur det jag varit med om påverkar mig idag. Men varje gång jag tittar mig i spegeln så blir jag ständigt påmind. Jag vill behålla en positiv stämning här på bloggen och vill därför inte skriva så mycket mer om detta men det skulle vara konstigt att inte nämna det denna dag. Förut delade jag upp mitt liv i "före 10:e Oktober 2005 och efter 10:e Oktober 2005". Många dåliga saker har hänt efter denna dag men det har också hänt väldigt mycket bra saker. Nu finns Vincent och Viggo i mitt liv och det är jag otroligt tacksam över. Vi är starka, vi har gått vidare, vi har klarat oss, vi lever!

Kommentarer
Postat av: Helena

Massor av kramar till dig Jessica och till dina fina killar! Jag älskar er alla!

2010-10-10 @ 20:48:30
Postat av: Sandra

Otroligt som sagt hur mycket de förstår våra "små" barn. Nej hon pratar inte ännu... eller hon pratar massor med det låter som kinesiska och inget man förstår. Mamma, pappa och ahmama-ahmama (napp) är det hon kan.

Hoppas du har det bra trots att du tänker tillbaka på en tid som tycks ha varit tung.

Sandra

2010-10-10 @ 22:01:27
URL: http://taxingefamiljen.blogg.se/
Postat av: elin

vad är det man säger? det som inte dödar en gör en starkare, du skulle inte vara den fantastiska person du är idag utan både den dåliga och bra packningen i din erfarenhetsryggsäck. Du är en helt fantastisk tjej, mamma och besvägerska glöm aldrig det! :) love ya! massa kramar!

2010-10-11 @ 09:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0