Älskade Liten

Vi har haft sjukstuga ett bra tag här hemma nu. Efter flera falska "friskförklaringar" av lilla Viggo här hemma åkte vi ner till vårdcentralen igår. Vi kom hem med öronmedicin och antibiotika så nog var han sjuk allt :(
Lilla plutt. Idag har medicinen verkat och han är sitt vanliga jag igen. Han har ätit och ätit idag och även sovit en hel del så han har verkligen tagit igen det han inte gjort de senaste dagarna. Är så glad över att ha fått tillbaka min älskade bebis igen. Han är så mysig!






Kommentarer
Postat av: pontus

Till Viggo:

Äntligen kusin vitamin! Jag har längtat å väntat på att du ska bli frisk så att vi kan träffas å leka. Klart att jag vill träffa Vincent också men han ju inte varit sjuk som du, så han har ju jag träffat. Ses snart!

2010-09-17 @ 01:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0