Planering...


Vi har bestämt saker för Viggos namnkalas nu ikväll. Vad vi ska bjuda på hur dukningen ska se ut och sånt. Skönt att veta hur vi vill göra och planera för det. Jag vill även ha en dikt om att Viggo är lillebror och få med Vincent också som är och kommer vara en sådan stor del av Viggos liv. Men hittade ingen dikt jag riktigt gillade så jag skrev en egen :). Små ändringar kanske sker så det blir grammatiskt rätt. Men jag tänkte dela med mig av den ändå.

Då jag blev stor

Jag som nyss var liten blev plötsligt stor
För i somras vart jag storebror

Gråt, skratt och massa lek
Jag har hört det kallas syskonkärlek

Dagen då jag blev stor
Den 2:a juni kom min lillebror






Kommentarer
Postat av: Maria

Jättefin! =) Vad duktig du är!

2010-09-22 @ 10:38:03
URL: http://mariaj85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0