Helg och Val


Med tanke på de ynka två timmar jag sov inatt känner jag mig oförskämt pigg. Alla fyra delar säng just nu och pappan kan sova sig igenom det mesta vilket betyder att mamman får trösta båda barnen som vaknar och är ledsna och då blir det lite för lite sömn ibland. Men jag får ta igen mig på helgerna då J tar båda barnen om morgonen :)

Lördagen bjöd på festligheter hemma hos Angelica där x antal glas med vin slank ner. Supergoa tjejer var det där och vi hade jättekul. 03.30 var jag hemma igen och sov till 11 :). Vincent sov hos sin världsbästa faster Malin. De hade haft det jättebra!

Igår gick vi och röstade med LisaToniJennaNora och åt sen lunch ihop. Sedan träffade vi mapa och fikade. Kvällen spenderades vid tv:n och valvakan.

Sitter och funderar på vad vi ska äta ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0