Välkommen september


Idag var det min tur att få vara med Vincent på dagis. Åh så kul det var att se honom med de andra barnen och hur han klarade lunchen och sömnen. Jesper lyckades få honom att sova på madrass där igår det gjorde ju inte jag idag tyvärr. Men men i övrigt gick allt super.

Viggo var ju förstås inte med. Han var med sin pappa och de var nere till BVC för vägning, mått och vaccin. Han fick rspruta i båda låren :( men det gick bra och ingen feber än sålänge :). Han väger nu 6580g och är 64 cm lång. Vincent jämföring: 7200g, 69 cm. Viggo ligger i lä helt klart!

För övrigt har jag fått massa pussar och världens största kram idag av min store son. Oj jag nästan grät av lycka. Han är ganska snål med kramar om man säger så.

-6kg visar vågen och imorgon är det 3 veckor sedan vi började :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0