Rolig morgon...


Jag och Viggo har precis kommit hem efter att ha lämnat Vincent på dagis. Viggo somnade direkt i sin säng så nu sitter jag här och ska äta lyxfrukost (läs: ifred och få sitta still). Lovely!
Påväg till dagis så halkade Vincent och vart ledsen så han ville inte gå mer. Då fick han sitta framför Viggo i vagnen men det passade inte heller så jag fick förklara för honom att mamma inte orkar bära och köra vagn o medan jag står där o gestikulerar som bäst så halkar jag också och tror att jag ska klara mig från att ramla så armarna vevar i 180 men nej inte hjälpte det! Ramlar rakt ner i en hög med pudersnö med hela rumpan i o Vincent skrattar så mycket att han knappt kan andas. Haha tur att ingen annan såg ;)

Kommentarer
Postat av: Helena

Ha ha jag kan se allt framför mig! Tur att ni inte gjorde er illa.. Ha en fortsatt bra dag!



Kram

2011-02-22 @ 12:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0