Gnällfritt

Viggoskrutt är ju bara för söööt. Nyss stog han vid tv-bänken och tittade bak på mig han tittade och tittade och jag pratade med honom o sen ser jag hur han vinkar med sin lilla hand haha gullunge. Idag har han bara skrattat och varit glad, ätit bra och suttit snällt i vagnen en timme då vi gick prommis. Perfekt dag med andra ord ;) speciellt eftersom hans mamma hunnit söka jobb också :)

Vincent har varit hos hotell Blomsters och vilat upp sig. Han fick magsjuka igårkväll och spydde hela kvällen samt lite på natten. Jespers pappa skulle ha passat honom för jag var tvungen att ringa lite jobbsamtal så han tog honom trots magsjukan och jag är evigt tacksam. Det skulle inte varit så kul för honom att ha vara hemma heller då han är så ynklig och vill vara i famnen o så pockar en jobbig leksugen lillebror på uppmärksamheten. Så detta var en bra lösning nu får han vila sig och titta på Nicke nyfiken ifred.


Viggo i vagnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0