Sjuklingar

I söndagsnatt började det för mig här hemma. Spydde som en gris hela natten och även på måndagen. Mådde skitdåligt och fick inte behålla någon mat. Sen kom febern och ont i kroppen så inga roliga dagar har vi haft. Nu har det vänt men har riktigt ont i magen och ont i kroppen fortfarande, känner mig svag och så. Usch tycker att vi/jag har haft vår släng av magsjuka redan för denna säsong så nu får det räcka. Viggoskrutt har fått medicin mot förkylningsastma (inte konstaterat att han har det) idag och förshoppningsvis ska den dumma hostan han dragit på släppa de närmsta dagarna.

Tråkig uppdatering från oss men så är det ibland. Imorgon hoppas jag att vi mår super så att vi orkar åka till södertälje och shoppa lite presenter till fina kusinen som fyller 1 år, kompisen Izabella som blir 1 år, Angelica som pluggat färdigt och ska ha fest samt till Monica som fyller 30 och ska ha fest. Verenda helg framöver är uppbokad med fest och kalas men det är bara roligt :)

Ikväll ska vi skicka ut inbjudningar till Vincents 2 årskalas. Min stora fina kille, kan inte förstå hur dessa två år gått så fort!
Vincent 1 år!

Mamma, (Viggo i magen, Vincent och Gudmor Josefin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0