Det går ner

Vikten alltså. 3 veckor med lchf och vågen visar -3,2 kg sakta men säkert men det är bra och känns hälsosamt. Börjar märkas lite smått i kläder och byxor bara glider på numer. Jätteroligt! :)
Dock märks det fort om man fuskar då får man räkna med att stå still eller med att gå upp några hundra gram.

Vi mår skit hela familjen. Jesper har varit hemma i en vecka nu och mår fortfarande dåligt desutom har han då smittat mig och barnen så nu kraxar vi ikapp här hemma. Usch hatar dessa ständiga sjukdomar, nu vill vi bli friska och få vara friska ett tag. Det värsta är ju att man inte orkar någonting, jag vill ut o promenera o träna men det finns ju ingen ork. Nej nu ska jag ta två alvedon och passa på att vila medan min minsting sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0