Syskonkärlek...

I förrgår var det Viggos 9 månadersdag! Jag har så svårt att hänga med. Ser fortfarande min lillplutt som en 2-3 månaders och var alla andra månader tog vägen har jag ingen aning om... Men stor är han nu och otroligt medveten. Äter bra och sover bra, gnällperioden är över för denna gång och vi njuter av den fina syskonkärleken som är bland den bästa kärlek som finns.

Vad glad jag är att vi fixade detta Jesper och jag. De jobbiga månaderna känns över och det blir bättre och bättre och lättare med barnen. Jag skulle inte rekommendera någon att skaffa så tätt som vi gjorde men idag är jag så glad att vi gjorde det. Nu kommer de alltid att ha varandra och blir säkert bästa kompisar eftersom det inte skiljer så mycket mellan dem. Jag är otroligt tacksam över att Viggo flyttade in i min mage och skulle inte vilja ändra på någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0